‘Wij zijn veeleisend; we willen topkwaliteit’

Schadebo D.I.Y. werkt al tien jaar intensief met Shop Support Group. Een coördinator service merchandising van Schadebo DIY vertelt wat hem opvalt aan deze relatie.

Mariman: ‘Het werkt gewoon heel fijn; ze hebben aan een half woord genoeg. Doordat Shop Support Group erg flexibel is, kunnen we bijna altijd aan alle aanvragen voldoen. Al hun medewerkers zijn bereid om te leveren zoals Schadebo DIY het hebben wil. En we kunnen veeleisend zijn, omdat we voor topkwaliteit gaan. Shop Support Group is een stabiele club qua personeel, ook dat is prettig. Voor mij is het bijna of we collega's zijn.’

Toch ging er ook één keer iets mis in een winkel. Mariman: ‘Dat zul je altijd zien: juist toen de directie van onze klant kwam kijken. Er was van alles fout. We checkten toen direct de serie winkels, die door dezelfde inrichter gedaan waren. Die bleken allemaal in orde. Eén incident in tien jaar vind ik geen probleem, zeker niet als je samen zo veel werk verzet.’ Ter voorkoming van herhaling heeft Shop Support Group vervolgens een systeem opgezet van kwaliteitsrondes, niet alleen voor Schadebo D.I.Y., maar voor alle klanten en in alle regio’s.

Schadebo

Marktleider in raamdecoratie. Levert aan alle bouwmarkten en de professionals. Onderdeel van de Nederlandse multinational Fetim.

Maikel Mariman

Coördinator service merchandising. Werkt 13 jaar bij Schadebo D.I.Y..


Terug